نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) | اولین دشت ۳ امتیازی النصر با درخشش رونالدو واکنش بادامکی به دخالت عوامل بیرونی در پرونده بیرانوند پخش زنده بازی بارسلونا و رایو وایه کانو (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پیام مرموز پوگبا درباره لغو محرومیت سنگین قرارداد بلانکوی آرژانتینی ثبت شد نقشه چلسی برای هایجک تونی ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در راه الهلال شزنی بازنشسته شد کارت بازی میلاد محمدی صادر شد کامارا - سپاهان، نهایی شد + عکس استراماچونی: اینزاگی به طارمی کمک می‌کند همه چیز درباره ماجرای محمدی، بلانکو و استقلال سکوت وینیسیوس درباره پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها شکست ورود جنگجوی اوروگوئه‌ای برای نجات یونایتد ورزشگاه فولاد، میزبان استقلال شد سرلک آماده بازی برای پرسپولیس دردسر‌های تمام نشدنی خرید‌های بوسنیایی استقلال آغاز جنگ حقوقی امباپه و پاری سن ژرمن آلونسو به دنبال جذب هافبک لیورپول
سرخط خبرها

برنامه‌های بونوچی برای خداحافظی

  • کد خبر: ۱۶۴۵۴۴
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
برنامه‌های بونوچی برای خداحافظی
لئوناردو بونوچی، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس، اعلام کرد که در پایان فصل آینده قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بونوچی در طول دوران فوتبالش در تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس نمایش درخشانی داشت و توانست قهرمانی‌های متعددی را در هر دو تیم به دست آورد.
این مدافع امیدوار است که این فصل را هم با پیراهن یوونتوس و با جام قهرمانی به پایان برساند و بتواند با غلبه بر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا راهی فینال این رقابت‌ها شود و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
او به مناسبت انجام ۵۰۰ بازی با پیراهن یوونتوس در گفتگو با کانال یوتیوب این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل آینده از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
بونوچی در این باره گفت: «وقتی در پایان فصل آینده از دنیای فوتبال خداحافظی کنم، پایانی بر دورانی خاص از دفاع در فوتبال خواهد بود و سبک خاصی از دفاع ایتالیایی به پایان خواهد رسید. این باعث افتخار من است که در کنار بازیکنان بزرگی در این دوران حضور داشتم.
امیدوارم که بسیاری از مدافعان آینده همان نگاهی که ما به فرانکو بارسی، پائولو مالدینی، الساندرو نستا و فابیو کاناوارو داشتیم را به ما داشته باشند و ما چهار نفر را به عنوان الگو ببینند. چنین چیزی به این معنا خواهد بود که ما دستاورد‌های بسیاری داشتیم و در بازی بسیار تلاش کردیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->